2021-ի ելքի ու 2022-ի մուտքի մասին

Ողջույն, ես Էլիզա Տիգրանյանն եմ։ Ես 9 տարեկան եմ, ես ազատ ժամանակ ուլունքագործությաբ եմ զբաղվում, նաև նկարում եմ։

Ես այս տարի սովորեցի ինչպես նոր բանաստեղծություններ գրել, օրինակ՝ ես մայրիկիս համար բանաստեղծություններ եմ գրել։

Ես դժվարանում եմ քնից շուտ արթնանանալ։

Մեր դպրոցում կա ընտրությամբ գործունեությունը, ես ընտրել եմ կինոֆոտոն, էնտեղ շատ լավ է անցնում, բայց ես ուզում եմ փոխել իմ ընտրությունը, ես ընտրելու եմ ծրագրավորում։

Ես պարապունքներից գնում եմ ռուսերենի պարապմունքի, որն ինձ դուր է գալիս։

Մեր դասարանում շատ-շատ են լինում ճանապարհորդությունները, օրինակ՝

Արայի լեռ

Թեյշեբանի ամրոց

Ես ունեմ բլոգ, նրա մեջ կա 39 նյութ։ Ես շատ եմ սիրում փոխել իմ բլոգի դիզայնը։

Ես շատ եմ սիրում մեր էստեղի դասերը իմ աշխատանքներն շատ հետաքրքիր են

և շատ լավը։

2021-ին ասում եմ ցտեսություն

2022-ը թող լինի խաղաղության տարի և ուրախության։

Ցտեսություն կհանդիպենք շուտով։

Leave a Reply